25.-28.4.
Mobitex Brno

Historie americké vířivky Softub


Klasické pevné vířivky, jak je viděli inženýři John Popovich a Roc Fleishman, nesplňovali jejich představy. Byly příliš neforemné, nepohodlné, stejné, hlučné ... . Měli vizi přijít s vířivkou, která bude originálem. Vířivkou, která nabídne originální design, ale také nekonvenční vlastnosti, jakými jsou měkká pohodlná konstrukce, nízká hmotnost, extrémně tichý provoz a především vytápěné bez použití topení. Tuto vizi se jim podařilo naplnit díky patentované konstrukci z Polybondpěny, která vířivce propůjčila tyto ceněné vlastnosti. A tak byla v jedné malé Kalifornské garáži v roce 1985 postavena první vířivka Softub.

 

Díky originálním vlastnostem zaznamenal Softub rychle velké úspěchy. Dlouhodobý růst vyvrcholil v devadesátých letech kdy se Softub 3 roky za sebou zařadil mezi 500 nejrychleji rostoucích společností v USA (1992 56.místo) a zařadil se tak po bok společností, jako je Microsoft, Timberland a další. Vířivka Softub a její vyspělé technologie jsou mnoho let chráněny celosvětovými patenty. Dnes patří Softub mezi největší výrobce vířivých van. Pro pokrytí celosvětového trhu se v posledních letech rozšířila výroba do velkokapacitních hal na východním pobřeží USA a Kanadě. Celosvětová síť zajišťuje prodej, marketing a kvalitní technickou podporu ve většině zemí světa.

 

Společnost Softub Inc. založil Tom Thornbury před 25 lety v Kalifornii, v Los Angeles (USA) a dokonce i po této době působení na trhu jsou vlastnosti vířivek Softub jedinečné, patentovaná technologie rozlišuje Softub jako přenosnou, pohodlnou a energeticky úspornou vířivkou na trhu.

 

Softub je jedním z nejvíce uznávaných značek v oboru, lídrem v oblasti inovací pro přenosné vířivky a držitelem mnoha patentů svými procesy a komponenty, které jsou nesrovnatelné s jinými konkurenty. Společnost zaměstnává tým inženýrů, kteří věnují svůj čas k tomu, aby vířivky byly co nejvíce energeticky efektivní, pohodlné a cenově dostupné. Již dnes Softub splňuje přísné energetické normy budoucnosti. Aspekty ekologické a energetické účinnosti dalece předstihují ostatní výrobce hottubů a vířivek. Ekonomické aspekty jsou jasné a přesvědčivé: prodejní cena v porovnání s náklady na provoz a údržbu.

 

Ve Švýcarsku, v srdci Evropy, se nachází mezinárodní marketingové centrum pro Evropu a území mimo USA & Kanadu. V každém státě Evropy najdete výhradního prodejce, který dodává produkty Softub do Vašeho okolí. V České republice si můžete vířivku Softub pořídit již více než 10 let a během těchto let se Softub stal neodmyslitelnou součástí stovek domácností. Zákazníci, kteří se zaměřují na kvalitní výrobky, umístili rychle vířivky Softub na přední pozice ve svém oboru.

 

V posledním desetiletí se stále více zvyšuje význam SPA (z latinského "Sanus per aquam" – zdraví pomocí vody). Důkazem toho je stálý růst obratu i počtu výrobců v tomto odvětví. Spotřebitelé v České republice tradičně oceňují charakteristické vlastnosti Softubu, které usnadňují cestu SPA do jejich domova.